Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonantei nr. 130/2000.

In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
– de a returna produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala dvs.
– de a returna produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat.
Consumatorul nu poate returna urmatoarele produse achizitionate, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:
– certificate de garantie extinsa;

Aveti mai jos detaliile despre politica de retur


4.Politica de retur

4.1. Daune produse pe durata transportului

4.1.1.  Daca observati daune cu origine in timpul transportului, va recomandam sa nu semnati nota de livrare a transportatorului cu Conform. Reclamati pe loc dauna, folosind aceeasi nota de livrare. In cazul in care ambalajul exterior este foarte deteriorat, aveti dreptul de a refuza coletul.

4.1.2. In orice caz, recomandarea noastra este sa faceti o fotografie coletului la primire. In acest fel, orice incident se va solutiona cu promptitudine.

4.1.3. Termenul maxim pentru a ne contacta si solicita returnarea este de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

4.1.4. Produsul reclamat trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Editura Zbor
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.